Kayserispor, Süper Ligin 32’nci haftasında İstanbul’da Fenerbahçe ile karşılaştı. Zorlu müsabakadan 3-3 berabere ayrılarak şampiyonluk yolunda rakibine büyük bir darbe vuran sarı-kırmızılı takım, havayolu ile Kayseri’ye geldi.

Saat 00.45 sıralarında Kayseri’ye inen futbolcuları çok sayıda taraftar, meşale ve tezahüratlerle karşıladı. Kayserispor kaptanı Gökhan Sazdağı futbolculara sevgi gösterisinde bulunan taraftarlara 3’lü çektirdi. Futbolcuları taşıyan otobüs daha sonra kulüp tesislerine hareket etti. (DHA)
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Ciro Immobile’ye Göztepe maçı sonrası şoke eden sözler: “Beşiktaş tatil yapacağın yer değil”
4503 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1173 kez okundu
3
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu
1105 kez okundu
4
Boluspor Çorum FK Maçına Hazırlanıyor
1014 kez okundu
5
Muhammed Salah bir kez daha tarihe geçti
991 kez okundu