Kayserispor takım kaptanı Gökhan Sazdağı; 3-1 kazanılan Antalyaspor maçı sonrası, gemiyi limana yanaştırmanın gururu içerisinde olduklarını söyledi. Sosyal paylaşım sitesindeki hesabında bir açıklama yapan Gökhan Sazdağı; “Koca bir camia kenetlendi. Taraftarıyla, başkanıyla, hocasıyla, yöneticisiyle, görünmeyen emekçileriyle ve sahadaki mücadeleden vazgeçmeyen oyuncularıyla bunu hep birlikte başardık. Söz verdik, sözümüzü tuttuk. Çok şükür ki gemiyi limana yanaştırdık. Seninle gurur duyuyorum takım” açıklaması yaptı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Ciro Immobile’ye Göztepe maçı sonrası şoke eden sözler: “Beşiktaş tatil yapacağın yer değil”
4514 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1185 kez okundu
3
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu
1183 kez okundu
4
Boluspor Çorum FK Maçına Hazırlanıyor
1028 kez okundu
5
Muhammed Salah bir kez daha tarihe geçti
1009 kez okundu