TÜRKİYE Kupası 2’nci Tur mücadelesinde sahasında Sarıyer’i konuk eden 3’üncü Lig temsilcisi Muğlaspor gol düellosu şeklinde geçen maçta rakibine penaltılarla yenilerek elendi. Normal süresi Muğlaspor’un 90+9’uncu dakikada Serhat Enes’le attığı golle 2-2 sona eren maçın uzatma dakikaları da nefes kesti. Muğlaspor 91’inci dakikada Furkan ile 3-2 öne geçerken, 94’te skor 2-2 oldu. Bu kez 105’inci dakikada 4-3’lük skoru yakalayan yeşil-beyazlılar 1 dakika sonra kalesinde golü gördü. Büyük heyecana sahne olan maçta seri penaltılara gidildi ve Sarıyer 4-2’lik üstünlük kurarak kupada yoluna devam etti. Ligde namağlup 11 puanla 2’nci sırada yer alan Muğlaspor’un teknik patronu Besim Durmuş, çok zevkli bir mücadele ortaya koyduklarını belirterek, “Kupada yolumuza devam etmek isterdik ancak olmadı. Artık tamamen lige odaklanacağız” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Ciro Immobile’ye Göztepe maçı sonrası şoke eden sözler: “Beşiktaş tatil yapacağın yer değil”
4514 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1185 kez okundu
3
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu
1180 kez okundu
4
Boluspor Çorum FK Maçına Hazırlanıyor
1027 kez okundu
5
Muhammed Salah bir kez daha tarihe geçti
1008 kez okundu