Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor Kulübü KadınFutbol Takımı, Kadınlar 2. Ligi’nde deplasmanda oynadığı maçta Kahramanmaraş Anadolu Spor Kulübü’nü 4-0 gibi farklı bir skorla mağlup etti.
Doğukent Sahası’nda oynanan karşılaşmada Ağrı temsilcisi, başından sonuna kadar üstün bir oyun sergileyerek sahadan galip ayrıldı. Sinan Sünbül, Kadriye Akgül ve Ekin Demirkol’un yönettiği mücadelede Ağrı ekibi, disiplinli futboluyla göz doldurdu. İlk yarıda bulduğu gollerle rakibini zor durumda bırakan Ağrı, ikinci yarıda da etkili oyununu sürdürdü ve farkı artırarak karşılaşmayı 4-0 kazandı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor Kulübü Teknik Direktörü Önder Tunay, oyuncularını tebrik ederek, “Hedefimiz üst lige çıkmak. Bu galibiyet bize moral oldu. Ligin kalanında da aynı disiplinle çalışarak Ağrı’yı daha üst seviyelerde temsil etmek istiyoruz” dedi.
Kulüp Başkan Yardımcı Ertuğrul Alp ise, “Bu galibiyetle birlikte ligde 2 maçta 6 puan aldık. Takımımızın gösterdiği mücadeleden dolayı çok mutluyuz. Ağrı’mızı en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz.” şeklinde konuştu. – AĞRI
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Ciro Immobile’ye Göztepe maçı sonrası şoke eden sözler: “Beşiktaş tatil yapacağın yer değil”
4503 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1173 kez okundu
3
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu
1105 kez okundu
4
Boluspor Çorum FK Maçına Hazırlanıyor
1014 kez okundu
5
Muhammed Salah bir kez daha tarihe geçti
992 kez okundu