Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ile eski başkan Aziz Yıldırım, sürpriz bir görüşme gerçekleştirdi. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, camiada birlik ve beraberlik ortamının oluşturulması adına bu görüşmenin gerçekleştiği kaydedildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Başkanımız Ali Y. Koç ve bir önceki başkanımız Aziz Yıldırım bir araya geldiler.
Camiamızda birlik ve beraberlik ortamının oluşturulması adına gerçekleştirilen bu anlamlı görüşmede; Yüksek Divan Kurulu Başkanımız Şekip Mosturoğlu, Genel Sekreterimiz ve Yönetim Kurulu Üyemiz Burak Çağlan Kızılhan, Yönetim Kurulu Üyemiz Ahmet Ketenci ve Bülent İşcan da yer aldılar.
REKLAM
Camiamızın ve kamuoyunun bilgisine sunarız.”

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Ciro Immobile’ye Göztepe maçı sonrası şoke eden sözler: “Beşiktaş tatil yapacağın yer değil”
4514 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1185 kez okundu
3
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin hakemi belli oldu
1172 kez okundu
4
Boluspor Çorum FK Maçına Hazırlanıyor
1026 kez okundu
5
Muhammed Salah bir kez daha tarihe geçti
1005 kez okundu