Kepez Belediyesi, Ramazan ayında vatandaşların sağlığının korunması ve mağduriyetler yaşanmaması için pide ve ekmek üretimi yapan fırınlara yönelik gıda güvenliği ve gramaj denetimlerini artırdı.
Antalya’nın Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçedeki pide ve ekmek üretimi yapan işletmeleri titizlikle kontrol ederek, hijyen kurallarına ve gramaj standartlarına uyulup uyulmadığını denetliyor. Özellikle Ramazan pidesine olan yoğun talep nedeniyle, fırınların üretim süreçleri detaylı bir şekilde inceleniyor. Denetimlerde, üretim alanlarının temizliği, kullanılan malzemelerin son kullanma tarihleri, çalışanların hijyen şartları ve kıyafet standartları büyük bir hassasiyetle kontrol ediliyor. Zabıta ekipleri, eksiklik tespit edilen işletmelere gerekli uyarıları yaparken, hijyen kurallarına ve üretim standartlarına uygun hareket eden esnafa da teşekkür ediyor. Kepez Belediyesi yetkilileri, halkın sağlığını korumak adına bu tür denetimlerin Ramazan ayı boyunca kesintisiz devam edeceğini belirtti. – ANTALYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Tehlike çanları çalıyor: Türkiye Avrupa birincisi oldu
6480 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2228 kez okundu
3
İşte Neslihan Atagül ve Kadir Doğulu’nun çocuklarına koyduğu isim
1869 kez okundu
4
Türkiye-Slovenya maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda?
1818 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1706 kez okundu